25 лютого 2014

Інтернет - екскурсія :"Довго щирими сими словами, до людей промовлятиму я!"

Нехай мої струни лунають,

Нехай мої співи літають,

По рідній коханій моїй стороні …

 
 Леся Українка

Кожним променем думки, кожним болем своїм живе в душі нашого народу Леся Українка. Крізь серпанок легендарності проступає до нас образ поетеси, образ ніжний і чистий.
Поезія Лесі Українки – потужна складова духовної скарбниці нашого народу та світової літератури. В епіцентрі її поетичного світу доля України. Водночас щирістю почуттів і глибиною думки захоплює читачів пейзажна та інтимна лірика поетеси.
Міцно вкарбувалося ім’я славетної землячки в історію Волині. Цей чарівний куточок, заквітчаний красою довколишньої природи, освітлений чистотою джерел, був справжньою криницею і творчих, і життєвих сил поетеси.
Користувачі бібліотеки   переглянули книжкову виставку «Я житиму сльозою серед співів», яка вводить читачів в чарівний світ Лесі Українки. Виставка збагачена світлинами, фрагментами з листів, спогадами рідних та друзів Лесі.
В основі виставки – поетичні, прозові й драматичні твори, в яких, як у дзеркалі відбилася непересічна особистість автора від дитинства і до останніх днів.

За допомогою  Інтернету  користувачі  дізналися багато цікавого про  Волинську  письменницю.





Немає коментарів:

Дописати коментар